Reklama

Kampania nt. Przemocy

Kampania nt. Uzależnień

PDF Drukuj
Okienko widza
Wpisany przez Administrator   

Nowe wina w Lidlu


Szacuje się, że co druga butelka wina sprzedawana jest w dyskontach, dlatego też Lidl chce łączyć sprzedaż wina z podstawową edukacją konsumentów. Od 18 marca w sklepach tej sieci rusza kolejna akcja winna. Tym razem w ofercie Lidla znajdziemy kilkanaście wyselekcjonowanych trunków, pochodzących z trzech najbardziej uznanych przez Polaków krajów winiarskich: Francji, Włoch i Hiszpanii.


Lidl stawia na różnorodność – zarówno w zakresie rodzajów i pochodzenia win, jak również cen. Podczas tej akcji winnej na półkach wspomnianej sieci znajdzie się kilkanaście rodzajów tego trunku, m.in.: Chablis, Chianti czy Barolo, a także cała seria win z rodowodem: Saxa Loquuntur - Uno, Dos i Tres, produkowanych w winiarni Ortega Ezquerro. Wina dostępne w nowej ofercie Lidla będą dostępne w szerokim przedziale cenowym, niezależnie od zasobności portfela.

Autor zdjęcia: LIDL                                                Od Wina

Polecane przez Mistrza…

Z oferty francuskiej na uwagę zasługuje ciężkie i wytrawne Chateauneuf du Pape AOP 2011, pochodzące z jednegoz najsłynniejszych regionów winiarskich - Doliny Rodanu. Produkowane tam wina komponowane są z 13 różnych odmian winorośli, z których najważniejsze to: Syrah, Grenache, Mourvedre i Cinzault.


Kolejną wytrawną propozycją jest włoskie Valpolicella Ripasso Classico Superiore DOC 2011. Wino powstaje poprzez dofermentowanie wina Valpolicella Classico na wytłokach suszonych winogron, pozostających po produkcji Amarone. To popularny typ trunku z Veneto, lżejszy od Amarone a zarazem poważniejszy od win podstawowej jakości z regionu Valpolicella.


Ostatnie w tym gronie jest hiszpańskie Saxa Loquuntur Rioja DOCa Tres 2010. To trzecie i najdroższe w serii win Saxa Loquuntur, produkowanych w winiarni Ortega Ezquerro. Do produkcji tego wina wykorzystuje się owoce z najstarszych krzewów (około 65 lat) odmian Tempranillo, Garnacha i Mazuelo. Wino dojrzewało w baryłkach z dębów amerykańskich i francuskich, od 12 do 15 miesięcy.

 

Co należy wiedzieć o napoju Bogów…

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Lidl Polska wynika, że 45% Polaków pija wino okazjonalnie a zaledwie 41% osób, którzy wybierają wino ma podstawową wiedzę na temat sposobu w jaki należy je serwować, aby wydobyć najlepszy smak i aromat. Znajomość podstawowych zasad ogranicza się zwykle do reguł dotyczących doboru kieliszków i temperatury trunku oraz poziomu jego schłodzenia.


Wprowadzeniu oferty do sklepów Lidl towarzyszyć będzie przewodnik, opisujący wszystkie nowe pozycje winiarskie, jakie od 18 marca 2013 roku znajdą się na półkach tej sieci. W wydawnictwie tym, poza szczegółowymi informacjami o wybranych winach, znajdziemy porady dotyczące ich serwowania, potraw, z którymi dane wino się komponuje i informację odnośnie leżakowania. Poradnik będzie on dostępny dla wszystkich klientów sieci na stanowisku z winami.


 

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku, gwarantujemy Ci pełną swobodę komentowania, ale z wyłączeniem wulgaryzmów bądź treści powszechnie uznanych za obraźliwe.


s
© 2011-2014 walczanin.pl | Portal dla Wałcza i powiatu wałeckiego | Joomla Template by vonfio.de